Τι να κάνετε όταν το τηλέφωνο συνδέεται σε Wi-Fi αλλά δεν υπάρχει internet;
Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για το γεγονός ότι το τηλέφωνο συνδέεται στο δίκτυο Wi-Fi και εξακολουθεί να μην έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Στη σημερινή ανάρτηση, σας βοηθάμε να λύσετε αυτό το ενοχλητικό πρόβλημα και να φτάσετε στην πηγή του. Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες μία προς μία μέχρι να συνδεθείτε στο διαδίκτυο.
1. Χωρίς internet στο τηλέφωνο - Πραγματοποιήστε μαλακή επαναφορά στο δρομολογητή
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν δεν υπάρχει Διαδίκτυο στο τηλέφωνό σας είναι να κάνετε μαλακή επαναφορά του δρομολογητή. Αυτή είναι μια κοινή λύση και μπορεί συχνά να σας βοηθήσει να διορθώσετε πολλά προβλήματα στο διαδίκτυο. Για να πραγματοποιήσετε μια soft επαναφορά, αποσυνδέστε το καλώδιο τροφοδοσίας από το δρομολογητή/μόντεμ για περίπου 30 δευτερόλεπτα και μετά επανασυνδέστε το.
Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για την επανεκκίνηση του δικτύου, επομένως περιμένετε περίπου 2 - 5 λεπτά. Τότε θα είστε σίγουροι ότι όλα έχουν ενεργοποιηθεί σωστά. Εάν, παρά την επαναφορά, το Διαδίκτυο δεν ξεκινά, δοκιμάστε τις επόμενες μεθόδους.
2. Χωρίς πρόσβαση στο Διαδίκτυο - Επαναφέρετε το τηλέφωνό σας
Ο δεύτερος τρόπος δράσης σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο είναι η soft επαναφορά του τηλεφώνου. Για επαναφορά του smartphone σας, απενεργοποιήστε την κινητή συσκευή σας και στη συνέχεια ενεργοποιήστε την ξανά. Μετά την επανεκκίνηση της συσκευής, ελέγξτε αν το Διαδίκτυο λειτουργεί κανονικά. Εάν δεν είναι, προχωρήστε στα επόμενα βήματα.
3. Ελέγξτε αν πραγματικά δεν έχετε internet. Δοκιμάστε το πρόγραμμα περιήγησής σας και την αρχική σελίδα
Αξίζει να βεβαιωθείτε ότι το πρόβλημα είναι το διαδίκτυο και όχι ένα χαλασμένο πρόγραμμα περιήγησης ή η προεπιλεγμένη αρχική σελίδα. Ανοίξτε το πρόγραμμα περιήγησής σας και εισαγάγετε τη διεύθυνση URL ενός γνωστού ιστότοπου, π.χ. www.skroutz.gr στη γραμμή διευθύνσεων. Επιβεβαιώστε τη διεύθυνση με το κλειδί αναζήτησης για να φορτώσετε τη σελίδα.
Εάν ο ιστότοπος ανοίγει σωστά, σημαίνει ότι το τηλέφωνο δεν έχει πρόβλημα με το Διαδίκτυο και το άνοιγμα του ιστότοπου από προεπιλογή ήταν εμπόδιο. Η αλλαγή της προεπιλεγμένης αρχικής σελίδας στο τηλέφωνό σας θα πρέπει να διορθώσει το πρόβλημα.
4. Ελέγξτε τις εγκατεστημένες εφαρμογές
Σκεφτείτε πότε δυσκολεύεστε να συνδεθείτε. Εάν το πρόβλημα εμφανίστηκε πρόσφατα και πρόσφατα κατεβάσατε μια νέα εφαρμογή στο τηλέφωνό σας, αξίζει να το ελέγξετε. Μερικές φορές είναι ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα που προκαλεί την έλλειψη πρόσβασης στο διαδίκτυο παρά το λειτουργικό wifi. Δοκιμάστε να απεγκαταστήσετε το πρόγραμμα και δείτε αν το πρόβλημα οφείλεται στην παρουσία του. Εάν όχι, εγκαταστήστε ξανά την εφαρμογή και δοκιμάστε τις επόμενες μεθόδους.
5. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις των εφαρμογών ασφαλείας σας
Εάν έχετε εγκατεστημένες εφαρμογές ασφαλείας στο smartphone σας, όπως ένα πρόγραμμα προστασίας από ιούς, ένα πρόγραμμα ανίχνευσης ιών ή ένα τείχος προστασίας, βεβαιωθείτε ότι δεν εμποδίζουν την πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Ίσως χρειαστεί να διαμορφώσετε ξανά το πρόγραμμα για να προσαρμόσετε σωστά τη συσκευή και το δίκτυό σας.
Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε την κατάλληλη ρύθμιση για τη βελτιστοποίηση της διαμόρφωσής σας, δοκιμάστε να απεγκαταστήσετε προσωρινά την εφαρμογή ασφαλείας. Αυτό θα σας πει εάν είναι πραγματικά η αιτία του προβλήματος. Εάν το Διαδίκτυο στο τηλέφωνό σας αρχίσει να λειτουργεί σωστά μετά την κατάργηση του λογισμικού, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η εφαρμογή εμποδίζει την πρόσβαση σε ιστότοπους.
Εάν δεν θέλετε να εγκαταλείψετε την εφαρμογή ασφαλείας, επικοινωνήστε με την υποστήριξη λογισμικού και περιγράψτε το πρόβλημά σας. Οι ειδικοί θα σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε σωστά τις ρυθμίσεις του προγράμματος στο smartphone σας.
6. Δεν υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο - ξεχάστε το δίκτυο Wi-Fi
Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε ή έχετε πρόσβαση στα διαπιστευτήρια του δικτύου σας προτού εκτελέσετε αυτό το βήμα.
Μεταβείτε στις "Ρυθμίσεις" στο τηλέφωνό σας και στο τηλέφωνό σας και αναζητήστε την επιλογή "Wi-Fi" (συχνά βρίσκεται στην καρτέλα "Δίκτυα". Σημειώστε, ωστόσο, ότι η τοποθεσία των συναρτήσεων και των ονομάτων καρτελών ενδέχεται να διαφέρει ελαφρώς ανάλογα με την μοντέλο συσκευής και έκδοση συστήματος).
Ενεργοποιήστε το Wi-Fi στο τηλέφωνό σας για να επεκτείνετε τη λίστα των διαθέσιμων δικτύων. Βρείτε το όνομα του δικτύου στο οποίο θέλετε να συνδεθείτε από τη λίστα, αγγίξτε το παρατεταμένα. Θα πρέπει να εμφανιστεί το "Forget". Κάντε κλικ σε αυτή τη λειτουργία και, στη συνέχεια, απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε ξανά το τηλέφωνο και τον δρομολογητή σας. Όταν επανεκκινηθούν όλα, βρείτε ξανά το δίκτυό σας στις "Ρυθμίσεις" του τηλεφώνου και συνδεθείτε σε αυτό (πληκτρολογώντας τα στοιχεία σύνδεσής σας).
7. Ελέγξτε την ημερομηνία και την ώρα
Αυτό είναι ένα μικρό και περίεργο σφάλμα, αλλά μπορεί να προκαλέσει αρκετά προβλήματα. Εάν η ώρα που έχει οριστεί στη συσκευή σας δεν ταιριάζει με εκείνη του παρόχου υπηρεσιών Διαδικτύου (ISP), αυτός μπορεί να είναι ο λόγος που η συσκευή σας δεν συνδέεται στο Διαδίκτυο. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία και η ώρα στο smartphone σας είναι ενημερωμένες.
Εάν καμία από τις παραπάνω μεθόδους δεν αποδειχθεί αποτελεσματική, το πρόβλημα μπορεί να σχετίζεται με το υλικό και μπορεί να είναι αποτέλεσμα μηχανικού προβλήματος με το τηλέφωνο. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε με ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις.