Δεν υπάρχει ήχος στο τηλέφωνο - τι να κάνω;
Ένα αρκετά συνηθισμένο σφάλμα σε συσκευές Android είναι η έλλειψη ήχου. Στο σημερινό άρθρο, περιγράφουμε τα τρία πιο κοινά προβλήματα με την αναπαραγωγή ήχου σε smartphone και προτείνουμε πώς να τα αντιμετωπίσετε.
Κατάσταση 1. Το τηλέφωνο εντοπίζει ακουστικά που δεν είναι συνδεδεμένα
Εάν τα ακουστικά δεν είναι συνδεδεμένα στη συσκευή και το εικονίδιο εμφανίζεται στην οθόνη του τηλεφώνου, αυτό σημαίνει ότι το τηλέφωνο έχει κολλήσει στη λειτουργία ακουστικών. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα ακούσουμε τον ήχο από το smartphone μέχρι να συνδέσουμε ακουστικά.
Αυτό το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
• αυξάνοντας την ένταση στο smartphone: πατήστε το κουμπί αύξησης της έντασης του ήχου στο τηλέφωνο, το οποίο θα του επιτρέψει να βγεί από τη λειτουργία σίγασης.
• επανασύνδεση των ακουστικών: δοκιμάστε να συνδέσετε και να αποσυνδέσετε τα ακουστικά μερικές φορές και, στη συνέχεια, κάντε επανεκκίνηση του τηλεφώνου. Βεβαιωθείτε ότι το εικονίδιο των ακουστικών εξαφανίζεται από την οθόνη του smartphone.
• κατά τον καθαρισμό της υποδοχής ακουστικών: η υποδοχή ακουστικών μπορεί να καλύπτεται από σκόνη ή βρωμιά, οπότε καθαρίστε το με μια μαλακή οδοντόβουρτσα ή χρησιμοποιήστε πεπιεσμένο αέρα.
• κατά την επανεκκίνηση της συσκευής - απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε ξανά το smartphone ή αφαιρέστε και τοποθετήστε την μπαταρία στο τηλέφωνο.
• επαναφέρετε τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του τηλεφώνου σας - δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας για σημαντικά αρχεία και, στη συνέχεια, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις> Σύστημα> Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και επαναφορά> Επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων> Επαναφορά τηλεφώνου (τα ονόματα των λειτουργιών ενδέχεται να διαφέρουν ελαφρώς ανάλογα με το μοντέλο του smartphone σας).
Κατάσταση 2. Το μεγάφωνο στο τηλέφωνο σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί
Εάν το τηλέφωνό σας δεν κάνει ήχους, όπως τον ήχο κλήσης, τη μουσική ή τις ειδοποιήσεις σας, το λογισμικό μπορεί να είναι η αιτία. Μπορείτε να προσπαθήσετε να διορθώσετε τη συντριβή ακολουθώντας αυτά τα βήματα:
• με επανεκκίνηση του smartphone: απλώς επανεκκινήστε το τηλέφωνό σας Android για να ανανεώσετε τη συσκευή.
• απενεργοποίηση του Bluetooth στο τηλέφωνο - μερικές φορές η λειτουργία Bluetooth μπορεί να προκαλέσει προβλήματα με το ηχείο. Μεταβείτε στην καρτέλα Ρυθμίσεις> Σύνδεση συσκευής> Bluetooth (τα ονόματα των λειτουργιών ενδέχεται να διαφέρουν ελαφρώς ανάλογα με το μοντέλο του smartphone).
• επαναφέρετε τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του τηλεφώνου σας - η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να διορθώσετε τα περισσότερα προβλήματα λογισμικού Android.
Κατάσταση 3. Το τηλέφωνο μεταβαίνει σε αθόρυβη λειτουργία
Μερικές φορές οι χρήστες Smartphone παραπονιούνται ότι οι συσκευές τους σιωπούν όταν πραγματοποιούν κλήσεις ή μεταβαίνουν μόνοι τους σε αθόρυβη λειτουργία. Αυτή η περίπτωση μπορεί να προκληθεί από εφαρμογές τρίτων ή από μη απαραίτητα προσωρινά αποθηκευμένα αρχεία. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με δύο τρόπους:
• απεγκατάσταση κακόβουλης εφαρμογής - εάν το πρόβλημα υπάρχει πρόσφατα, καταργήστε την εφαρμογή που εγκαταστήσατε πρόσφατα.
• καθαρισμός της προσωρινής μνήμης από περιττά αρχεία - κατεβάστε την εφαρμογή για τον καθαρισμό αρχείων προσωρινής μνήμης, π.χ. App Cache Cleaner. Ελέγξτε εάν το πρόβλημα παραμένει μετά τη χρήση του προγράμματος.
Εάν, παρά τις παραπάνω λύσεις, το smartphone εξακολουθεί να μην εκπέμπει ήχους, σημαίνει ότι η συσκευή έχει υποστεί μηχανική βλάβη. Σε αυτήν την περίπτωση, συνιστούμε να επισκεφθείτε ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις, όπου οι ειδικοί θα επισκευάσουν τα κατεστραμμένα εξαρτήματα.